Męskie Granie 2012 ŻYWIEC

00:58

lepszego zakończenia wakacji nie mogłam sobie wymarzyć. Męskie Granie przebiło Orange Warsaw Festival!
... pogo, buty z błota, zdarte gardło, łzy w oczach podczas hejnału Brodki. A na drugi dzień - siniaki, poobijane żebra, zakwasy w nogach, włosy śmierdzące piwem i niesamowite uczucie że marzenia się jednak spełniają. autografy, zdjęcie z brodką, wymarzone słuchawki, które dostałam od M. <3


[zdjęcia z koncertu brodki i śpiewającego czesława.]


















 słabiutka jakość. wiem.






  • Share:

You Might Also Like

7 komentujących ♥

  1. oj ale zazdroszcze :) też chciałam i miałam nawet tam byc, ale z przyczyn losowych niestety nie..:( super, zdjecia tez fajne, jakos nie jest wcale taka slaba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! ja w poniedziałek jadę na koncert i też już się nie mogę doczekać <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoj, może i słaba jakość ale jakie emocje niesie każde zdjęcie :D Pozazdrościć udanej zabawy :D Muzyka na żywo to jest to;3

    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatycznie. Wspomnienia na pewno sa. :)

    OdpowiedzUsuń